نوشته شده توسط : maryam
 

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ تور مالزی دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو می کند.

 

هتل پارک رویال پنانگ مالزی

این هتل پنج ستاره که در شهر پنانگ مالزی و نزدیک مکانهای دیدنی شهر واقع شده است.هتل دارای مرکز آب گرم،استخر روباز،اینترنت بی سیم رایگان ،باشگاه بدنسازی ،ورزشهای تفریحی رستورانهای متنوع کنار استخر که انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان تور مالزی سرو می کنند،دو تریا که انواع نوشیدنیها را خوراکها را به میهمانان ارائه میدهد.پرورشگاه پروانه و زیارتگاه بودای معبد در کنار این هتل واقع شده و هتل بیست دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد.

 

 

هتل کنکورد کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کنکورد مالزی که در منطقه ی گلدن تریانگل کوالالامپور واقع شده است و تا برجهای دوقلو ده دقیقه فاصله دارد اتاقهای هتل مجهز به حمام مجهز،سیستم تهویه ،گاو صندوق شخصی و چای ساز و قهوه ساز است.این هتل تور مالزی 94 دارای چهار رستوران ،استخر روباز،باشگاه بدنسازی،مراکز اداری و ماساژ درمانی نیز هست.هتل تا مرکز تجاری ده دقیقه و تا فرودگاه یک ساعت فاصله دارد

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی

هتل فریزر پلاس کوالالامپور  مالزی از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار می باشد و به مراکز خرید نزدیک است از این رو مورد توجه بسیاری از مسافران تور مالزی قرار دارد. این هتل شامل امکانات رفاهی ماساژ, سالن کنفرانس, بوفه صبحانه, رستوران و بار, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ می باشد و تمامی اتاق های هتل دارای تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, صندوق امانات می باشد. از امکانات ورزشی هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی می توان به استخر روباز, استخر سرپوشیده, سونا و جکوزی, سالن بدنسازی, میز بیلیارد اشاره کرد 

قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند و آماده ارائه خدمات به مسافران تور مالزی می باشد.

آدرس هتل فریزر پلاس کوالالامپور  مالزی : Lot 163 No 10 Jalan Perak, KLCC, Kuala Lumpur, Malaysia 50450

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل فریزر پلاس کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

پل هوايي لنكاوی مالزی

این پل زیبا و عجیب که در غرب مالزی و در کنار تله کابین جزیره لنکاوی قرار گرفته است.ارتفاع این پل از سطح دریا هفتصد متر و طول این پل صد و بیست و پنج متر و عرض آن بیش از یک متر است.ظاهری ترسناک ولی ایمن دارد از این رو گردشگران تور مالزی 94 می توانند با خیال راحت از آن بازدید نمایند.دارای دو در ورودی مثلثی است و پل رو به چشم انداز زیبای دریا و جزیره مالزی است.

 

 

برج کی ال کوالالامپور مالزی

این برج که از بزرگترین و مهمترین بناهای کشور مالزی است در منطقه ی بوکیت ناناس مالزی واقع شده است.و 4 امین برج مرتفع و بلند جهان به شمار می آید.این برج که به ارتفاع چهارصد و بیست و یک متر است و یک برج مخابراتی است توریستها و گردشگران تور مالزی زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند.افراد می توانند با دوربین های نصب شده در بالاترین نقطه ی برج به تماشای شهر بپردازند

بوکیت بینتانگ مالزی

این خیابان بوکیت بینتانگ مالزی که یکی از اصلی ترین خیابانهای توریستی مالزی است و رستورانها ،هتلها و مراکز خرید مالزی در این خیابان واقع شده است.امکانات خرید برای همه در این خیابان فراهم است.و گردشگران تور مالزی 94 با هر توان مالی میتوانند در آنجا به تفریح بپردازند.

 

مطالب مرتبط :

         بوکیت بینتانگ مالزی



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مالزی, جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید وان اوتاما مالزی

این مرکز خرید مالزی که در اطراف شهر کوالالامپور مالزی و نزدیک پتالینگ جایا مالزی قرار گرفته است در این مرکز فروشگاههای لوازم الکترونیکی و پوشاک عرضه می گردد.این مجموعه دارای رستورانهای متنوع است از مهمترین مراکز خرید این مجموعه جاسکو،جایا جاسکو و پارکسون است که بسیار مور استقبال مسافران تور مالزی قرار می گیرد.

 

مرکز خرید آلاماندا پوتراچایا مالزی

این مرکز خرید بزرگ مالزی شامل فروشگاههایی از قبیل پارکسون،کارفور است و کافی شاپ و رستورانها و مرکزهای تفریحی نزدیک این مرکز خرید مالزی است از این رو گزینه مناسبی برای خرید میهمانان تور مالزی می باشد.

 

مرکز خرید تایمز اسکوار مالزی

این مرکز خرید مالزی در زمینی به مساحت بیش از 2 میلیون متر مربع در جنوب شرق آسیا واقع شده است و یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.در این مرکز انواع کالاهای ارزان با برندهای معروف نیز عرضه می شود.در طبقه ی 5 ام این مرکز یک شهر بازی سرپوشیده وجود دارد و در طبقه ی دهم این مرکز سالن نمایش مدرن وجود دارد.در این مرکز خرید مالزی علاوه بر خرید تفریح و سرگرمی برای بازدید کنندگان و گردشگران دارد.

 

مرکز خرید بی بی پلازامالزی

این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خرید کوالالامپور مالزی است.و در کنار مرکز خرید سونگای وانگ مالزی واقع شده است و به هم متصل میباشند.این مرکز خرید مالزی انواع کیف و کفش و پوشاک را عرضه می کند.و دارای سالنهای ماساژ و زیبایی می باشد.و با قیمت مناسب و ارزانی این اجناس عرضه می شود که توجه گردشگران تور مالزی بسیاری را به خود جلب می کند

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

فروشگاه بزرگ آیکیا مالزی

فروشگاه بزرگ آیکیا واقع شده در منطقه دامنسرا است که عرضه کننده انواع وسایل و لوازم مورد استفاده در منازل و اداره ها میباشد . از مبلمان و رختخواب تا لوازم آشپزخانه و تزئینات خانه ، دفتر کار را می توان در این فروشگاه پیدا کرد. تمامیمحصولات این فروشگاه دارای علامت تجاری آیکیا بوده و علاوه بر با دوام بودن دارای طرح های متنوع و گسترده ای از نظر رنگ ، جنس و شکل میباشند .  ساعت کاری این فروشگاه تور مالزی 94  یکشنبه تا پنجشنبه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها ، شنبه ها و تعطیلات رسمی 10 صبح تا 11 شب میباشد.

 آدرس : Mutiara Damansara , Petaling Jaya

 

بازار مرکزی کوالالامپور



50 سال پیش این بازار میدان تره بار شهر کوالالامپور بوده و امروزه بنایی کلاسیک با سبکی خاص است که محل عرضه صنایع دستی و کارهای هنری میباشد. مسافران  تور مالزی نوروز 94 می توانید با سرزدن به این بازار هم با بخشی از فرهنگ و هنر مالزی آشنا شوند و هم تولیدات عرضه شده در این بازار را که جنبه یادبود و سوغاتی دارد را با قیمت مناسب خریداری کنند . 

 

بازار محله چینی ها مالزی



محله چینی ها (خیابان پتالینگ) یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور میشود . این بازار تور مالزی عید 94  محل فروش اجناس بدلی و ارزان قیمت است و شما می توانید بدل اکثر اجناس مارک دار و معروف دنیا را در این بازار پیدا کنید . از انواع ساعت های مچی گرفته تا پوشاک ، لوازم تزئینی ، کیف و کفش و غیره. چانه زنی شیوه همیشگی و رسم معمول محله چینی ها میباشد ، فروشنده ها بابت اجناس خود هر قیمتی به شما مسافران تور مالزی نوروز 94 پیشنهاد کردند و هر چقدر هم به نظر شما ارزان بود باز هم جای چانه زدن و ارزانتر خریدن وجود دارد. خریداران این جنس ها بیشتر خارجی ها و بیشتر جهانگردان هستند چون برای خریدن یادگاری و سوغاتی با هزینه کم مناسب است. این بازار هر روز از 10 صبح تا 11 شب برای تور مالزی فروردین 94  برپاست . برای دسترسی به این بازار می توانید با قطار Putra LRT رفته و ایستگاه Pasar Seni  پیاده شوید و بعد از 10 دقیقه پیاده روی به این بازار میرسید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

پورت دیکسون مالزی


پورت دیکسون که به اختصار پی دی نیز نامیده میشود . دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درخت های کاسواریان سایه دار احاطه شده است . با امواج آرام تنگه مالاکا شستشو می یابد. سواحل تلوک کمانگ و بلولاگون در اینجا برای گردشگران تور مالزی عید 94 شناخته شده اند. تلوک کمانگ در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است . مجموعه ای از اقامتگاههای 5ستاره و کلبه های ییلاقی  خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است . همچنین گدشگران تور مالزی فروردین 94 میتوانند در کنار ساحل چادر برپا کنند. پورت دیکسون معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی است. نزدیکی به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع آن را محلی برتر برای میزبانی کاری و تفریحی کرده است.

 

پارکهای دریایی مالزی

در پارکهای دریایی فعالت هایی مورد تشویق و تقویت قرار میگیرند که باعث تخریب محیط مرجانی محل نشوند. این فعالیت ها زیبایی و اعجاز دنیای زیر دریا را به بازدید کنندگان تور مالزی نوروز 94  تقدیم میکند. از جمله این فعالیت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  •        غواصی با دستگاه تنفس
  •        غواصی ستحی آب
  •        عکاسی زیر آب
  •        شنا
  •        مشاهده و تحسین گیاهان و جانوران دریایی
  •        قایق سواری با قایق های بدون موتور همانند بادبانی و کایاک
  •        غذا دادن به ماهیان
  •        پیاده روی در تپه ها و طبیعت جزیره

مراکز پارک دریایی به عنوان مراکز آموزشی و حفاظتی عمل می کنند. بازدید کنندکان تور مالزی عید 94  برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تپه های مرجانی و محیط دریایی باید با چنین دفاتری تماس حاصل کنند.

بازدید کنندگان تور مالزی 94  از پارکهای آبی باید وجه ناچیزی نیز پرداخت کنند که برای بزرگسالان 5رنجیت مالزی و برای کودکان 2.5 رنجیت میباشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل تور مالزی عید 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94  می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی 94  می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

 

هتل کروس کوالالامپور مالزی

این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل کروس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی عید 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد.

قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی فروردین 94 پذیرش می کند. همچنین گردشگران می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل تور مالزی نوروز 94 می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه ; صرافی ; فکس و کپی ; مراکز تجاری اشاره کرد.

 

هتل دیناستی کوالالامپور مالزی

این هتل تور مالزی 94 با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران به ارمغان می آورد. هتل دیناستی کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر روباز می باشد و مسافران تور مالزی فروردین 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند.  این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است و سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران تور مالزی عید 94 پذیرش می کند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; آرایشگاه  ; صرافی ; بوتیک های متعدد ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; مراکز تجاری اشاره کرد. همچنین گردشگران تور مالزی نوروز 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند.

 

 مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کوالالامپور مالزی,هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

باغ وحش ملی کوالالامپور مالزی

این باغ وحش مانند دهکده ای که در میان جنگلها قرار دارد این باغ وحش بزرگ شامل چهار صد نوع پستاندار گوناگون است و در این باغ وحش انواع جانوران مانند پرندگان و خزندگان وجود دارند.انواع حیوانات مانند میمون،ببرها با نژادهای گوناگون و جود دارند شما گردشگران تور مالزی 94 میتوانید به اسب سواری یا فیل سواری بپردازید و شیرهای دریایی را تماشا کنید

 

 

 پارک آبی آفاموسا کوالالامپور مالزی

این مکان تفریحی دارای پارکهای تفریحی و دیدنی به مساحت پانصدو بیست و شش هکتار می باشد.که تفریحاتی مانند سوارکاری،بازیهای آبی،بالن سواری استخر موج،بازی تیرو کمان و آبشار دارد.رستوران درکنار دریاچه انواع غذاهای محلی و غربی را به گردشگران تورمالزی ارائه میدهد همچنین دارای فست فود است.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مالزی, جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید سانوی پیرامید مالزی که به سبک معماری اهرام مصر و داخل آن مانند مصر باستان طراحی گردیده است در درب وروردی این مرکز خرید مجسمه ی بزگ ابوالهول بنا شده است.این مرکز خرید مالزی یک سالن بیلیارد ،فروشگاه ،زمین اسکی روی یخ،و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

 

مرکز خرید پاویلیون مالزی

مرکز خرید پاویلیون از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز خرید شهر کوالالامپور مالزی می باشد.این مرکز خرید که با دکورهای زیبا تزئین شده است دارای چهار صد و پنجاه فروشگاه است.این مرکز خرید بزرگ تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران دارد. مسافران تورمالزی همه روزه می توانند از این مرکز خرید بازدید نمایند.

مرکز خرید ایکیا مالزی

مرکز خرید ایکیا مالزی که در منطقه ی دامنسرا واقع شده است انواع لوازم خانگی و مبلمان را عرضه میکند.و تمام لوازم آشپز خانه و نهار خوری را به گردشگران تور مالزی 94 عرضه می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مالزی, بهترین مراکز خرید مالزی , بهترین مراکز خرید مالزی , مراکز خرید ارزان مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

 پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی


یکی از مجموعه تفریحی ها در کوالا سان وی لاگون کوالالامپور مالزی می باشد که بیشتر به خاطر پارک آبی آن معروف گردیده است. این مجموعه توریستی و تفریحی بزرگ در سال 1993 افتتاح گردیده و از سال 2007 تا سال 2010 برنده بهترین مرکز تفریحی آسیا شده است .

در واقع این مکان يك معدن قديمي است که  با داشتن ورزش هاي آبي مختلف ، سواركاري و انواع سرگرمي ها ، رستوران ها و امكانات تفريحي فراوان ، توریست های بسیاری را به خود جذب کرده و  باعث جلب توجه مسافران تور مالزی می شود. مركز خريد بزرگي در نزدیکی این مجموعه قرار دارد كه پیرامید ناميده  می شود که اکثر برندهای معروف و معتبر در آن یافت می شود.

این مجموعه توریستی تورمالزی در بندر سان وی و منطقه پتالینگ جایا درغرب شهر کوالالامپور واقع گردیده و از مرکز حدود 15 دقیقه فاصله دارد. مسیر رفتن با خودرو شخصی به این منطقه  از اتوبان فدرال و در مسیر دامنسرا به پوچونگ می باشد. ایستگاه سوبانگ جایا نزدیک ترین ایستگاه قطار شهری کی تی ام است و کلانا جایا نزدیکترین ایستگاه قطار پوترا ال آر تی به این ایستگاه است.

سان وی لاگون از 5 پارک مجزا تشکیل شده است که هریک از ان ها یک مجموعه بزرگ از سرگرمی ها می باشد. 
1- پارک آبی
2- پارک سرگرمی ها
3- پارک بی نهایت
4- پارک حیوانات ( باغ وحش )
5- پارک وحشت

پارک آبی سان وی لاگون مالزی شامل بیش از 80 وسیله و سرسره آبی می باشد که گردشگران تور مالزی 94 می توانند از آن ها لذت ببرند. سرسره آبی سرعتی، سرسره های لوله ای مارپیچی، موج سواری بر روی موجهای مصنوعی بلند، موج سواری با تخته های موج سواری قسمتی از تفریحات پارک آبی کوالالامپور می باشند. پارک آبی مالزی محیطی بسیار سرسبز و جنگلی دارد و این تفاوت بارز آن با پارک آبی وایلد وادی دبی و پارک آبی آتلانتیس دبی است.

ورودیه به پارک و هر کدام از مجموعه ها تفاوت دارد. بلیط های معمولی تنها شامل 3 محوطه پارک آبی ، سرگرم کننده و محوطه مربوط به حیاط می باشد.  قیمت پایه 80 رینگیت می باشد که باید مبلغ 10 رینگیت هم برای خرید مواد غذایی شارژ می شود زیرا بردن هرگونه مواد غذایی و آب به داخل محوطه پارک ممنوع می باشد و قبل از ورود کلیه وسایل با دقت بازرسی می شود با نصب برچسب و دستبند مخصوص متمایز می گردد . برای نگهداری وسایل اضافه کمد هایی هم در ورودی پارک موجود می باشد که با پرداخت 2 رینگیت می توان از آن ها استفاده کرد. قیمت بلیط اطفال 65 رینگیت می باشد و افراد بالاتر از 60 سال هم شامل تخفیف می شوند 
از دیگر امکانات عمومی این مجموعه برای میهمانان تورمالزی سالن های غذاخوری -سالن های بازی و ماساژ -پاتیناژ - سوپر مارکت- هتل در کنار مجموعه - مک دونالد - کی اف سی و غیره می باشد. امکانات صرافی و بانکی نیز در مرکز خرید وجود دارد.

ساعات کار همه روزه  از 10 صبح تا 6  بعد از ظهر می باشد و پذیرا شما گردشگران تورمالزی می باشد.

پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی سان وی لاگون کوالالامپور مالزی,دیدنی های مالزی , جاذبه های گردشگری مالزی , جاذبه های توریستی مالزی , بهترین جاذبه های توریستی مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : maryam
 

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.این هتل تورمالزی دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای این هتل تورمالزی بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تور مالزی 94 سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مالزی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مالزی, بهترین هتل های مالزی , هتل های ارزان مالزی , هتل های مجلل مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد